lørdag 8. januar 2011

Puff!


Det kommer snart mer av disse her..

2 kommentarer:

  1. Heeeeei!
    Og god måren, e det her i huset...

    Fine puffen!
    Og som du såg av kommentarene itt innlegget mitt, så e eg absolutt ikkje aleina om å ha blitt sjarmert av butikken din nei ;o)
    Et par nye følgerar blei det her hos deg og ser eg :o)
    E det nåken som har villa kjøpt putetrekk?
    Eg kom på at du har jo ein del igjen av de.
    Hvis du e villig te å senda de per post, så kan eg jo evt skriva det i neste innlegg og legga ut mailadressa di elle nåke for eksempel?

    Satse på sykafe på mandag. Trym e hos pappen.
    Håpe du har ein litt mærr aktiv dag enn meg ;o)

    SvarSlett
  2. Eg sende selvfølgelig pr post, bare legg ut alt du vil - eg syns du e super! Det e bare de grønne eg har igjen, gult er borte og kommer ikke igjen dessverre. Skal ha ny innsamlingsrunde i begynnelsen av februar, da håper jeg på flere gode biter!

    SvarSlett